Молитовник воїна

 Молитовник воїна

В ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа. Амінь.

Молитвами святих отців наших, Господи, Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас. 
Амінь.

Слава тобі, Боже наш, слава Тобі.

Молитва до Святого Духа

    Царю небесний, Утішителю, Душе істини, що всюди є і все наповняєш, скарбе добра і життя подателю, прийди і вселися в нас, і очисти нас від усякої скверни, і спаси, Благий, душі наші.
   Святий Боже, Святий Кріпкий, Святий Безсмертний, помилуй нас (3).
     Слава Отцю, і Сину, і Святому Духові і нині, і повсякчас, і на віки вічні. Амінь.
    Пресвята Тройце, помилуй нас; Господи, очисти гріхи наші; Владико, прости беззаконня наші; Святий, зглянься і зціли немочі наші імені Tвого ради.
     Господи, помилуй (3).
    Слава Отцю, і Сину, і Святому Духові i нині, і повсякчас, і на віки вічні. Амінь.

Господня молитва

    Отець наш Небесний, нехай святиться ім’я твоє, нехай прийде Царство твоє, нехай буде воля твоя як на небі, так і на землі. Хліб наш насущний дай нам сьогодні і прости нам провини наші, як і ми прощаємо тим хто згрішив перед нами, утримай нас від спокуси, але визволи нас від зла і від диявола.
    Бо твоє є Царство, і сила, і слава, Отця, і Сина, і Святого Духа, нині, і повсякчас, і на віки вічні. 
Амінь.
**************************************************
Молитви представників військових формувань

Молитва військовослужбовця

   Владико святий, Царю небесний, Вседержителю світу, яким премудро управляєш, Господи наш, що установив єси і стан військовий для оборони держави і вітчизни, до тебе звертаюсь і молю тебе, допоможи мені добре виконувати мої обов’язки і всякі невигоди та прикрості мого стану терпеливо зносити. Дай мені безнастанну пам’ять про ту присягу на вірність Батьківщині, яку я склав, дай мені в моєму серці любов і щире прив’язання до нашого українського народу, безумовний послух добрим і справедливим наказам командирів, який у кожній справі є так потрібний. Дай мені, Господи Ісусе Христе, ніколи не забувати про твій пресвітлий приклад служіння, покори, доброти й любові. Хай він завжди просвічує мене, щоб у дусі твоєї науки я поводився з усіма, а передовсім із моїми товаришами. якщо б коли, Господи, я дослужився до вищого чину, тоді охорони мене від гордості, нелюдяності та невиправданої суворості супроти моїх підлеглих. Пам’ять про тебе, Господи, пам’ять про марноту цього світу, про смерть, що її кожної хвилини можу зазнати, пам’ять про правду, що людина є прахом, але сотворена на твій образ та подобу нехай ніколи мене не покидає, а спонукає до життя чесного, побожного в моєму стані, до приязного ставлення до інших людей. нехай найсвятішими будуть мені передовсім твої накази, ангел-хоронитель нехай оберігає мене, щоб я не зійшов з дороги твого святого закону, нехай охороняє мене від безбожного і розпусного життя, допомагає мені заслужити твоєї святої ласки. якби раптом наказ очільника моєї держави за твоєю волею, Господи, покликав мене до справедливого бою проти ворогів України, тоді, о добрий Боже, запали моє серце відвагою і хоробрістю вірного слуги твого. Будь нам тоді заступником, охоронцем, визволителем і даруй перемогу. Нехай думка, що я борюся за дорогу Вітчизну, стою зі зброєю в обороні справедливості, кріпить мої сили і підтримує мій дух. а якщо б я життя своє мав віддати на полі бою, тоді, о Господи премилосердний, не залиши мене в годину смерті, подай мені ласку і прости мені всі відомі й невідомі гріхи мої. Прийми тоді мою душу і даруй мені Царство небесне. 
Амінь.

Молитва офіцера

   Боже і отче Господа нашого Ісуса Христа, вислухай, благаю, молитву за всіх моїх підлеглих. Дозволь мені бути сповненим духом Христовим у всіх моїх зусиллях і в усіх наказах, з якими звертаюся до тих, кого мені довірено.
   Просвіти мій розум присутністю твого святого Духа, щоб усі рішення, що їх я приймаю, відповідали твоїй святій волі та загальному добру.
   Всемогутній і милостивий Боже, благослови мене на віддану службу моєму народові, бо ти – Бог, що милує і спасає. 
Амінь.

Молитва військовослужбовця повітряних сил

   Всемогутній і всехвальний Боже, що розіп’яв, неначе намет, небо, що із хмар собі робиш колісницю та ходиш на крилах вітру. Ми здіймаємося в небесні простори, щоб під гуркіт наших двигунів оспівувати твою славу та велич. Дай нам, Господи, крила орлині та орлиний зір, щоб завжди нести із собою аж до найвіддаленіших кутків світу мир і любов до Батьківщини, до рідних і близьких, друзів і коханих. Вчини, Господи, щоб у часи спокою наші польоти були відважними та завзятими, щоб у часи війни наша сила ставала силою надійного захисту та оборони від усяких ворожих задумів.
   Бо ти – Бог, що милує і спасає, і тобі славу возсилаємо, Отцю, і Сину, і Святому Духові, і нині, і повсякчас, і на віки вічні. 
Амінь.

Молитва військовослужбовця військово-морських сил

Всемогутній вічний Боже, Владико небесних просторів і морських безодень, тобі, якому слухняні вітри та потужні хвилі коряться, ми, люди моря та зброї, схиляємо свої голови та возносимо вгору наші серця. Понад шум вод великих і понад могутні морські хвилі могутніший ти, Господи, на висотах! Правицею твоєю захисти нас від усяких задумів лукавого, охорони нас від зла всілякого, будь нам пристановищем з роду в рід, скріпи нашу волю, загартуй наші серця, дай сили й необхідної мудрості завжди сміливо стояти на захисті нашої Батьківщини, наших рідних і друзів. Допомагай нам бути вірними синами та доньками нашого народу і вірними захисниками його честі й добробуту.
   У твої руки складаємо все життя наше і тобі славу возсилаємо, Отцю, і Сину, і Святому Духові, нині, і повсякчас, і на віки вічні. Амінь.

Молитва військовослужбовця сухопутних військ

Всемогутній Боже, вислухай нас, благаємо, коли прибігаємо до тебе, шукаючи твого мудрого проводу керівництва. Дозволь нам із синівською вірністю виконувати свої обов’язки перед рідним народом. Зміцни душі наші відвагою, особливо перед лицем усіляких небезпек. Допомагай нам завжди ходити нашими дорогами з чистим серцем та світлим розумом. зроби з нас безстрашних захисників миру та свободи. Будь з нами в наших пошуках правильних рішень, підтримуй нас у наших невдачах і оберігай нас від гріха гордості в наших успіхах. Перебувай з нами, Господи, щоб ми гідно та з честю могли пройти наш шлях.
   Бо ти – Бог, що милує і спасає, і тобі славу возсилаємо, Отцю, і Сину, і Святому Духові, нині, і повсякчас, і на віки вічні. Амінь.

Молитва за капітанів кораблів і тих, що подорожують на водах

    Господи, Спасителю наш, святий Петро за словом Словом Твоїм від берега відплив. Ти втихомирив бурю на морі й учнів своїх від загибелі врятував. Великі-бо діла Твої! Сам ти в човнах плавав, тому прошу, споглянь на капітанів і моряків та тих, що на водах перебувають. Захисти їх від штормів та небезпек усіх. Чувай над вправністю їхньою у керуванні кораблем. Вбережи від зла усякого тих, що на водах перебувають, і вчини, щоб усі щасливо до берега дісталися. В ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа. 
Амінь.

Молитва військового водія

   Всемогутній вічний Боже, Творче(Сотворителю) простору і часу, у своїй доброті вислухай, благаю, мою щиру молитву. Поблагослови мене на віддану службу нашим братам і сестрам, щоб я завжди встигав туди, де найбільше потребують допомоги. Даруй, щоб у моєму серці палко горіло полум’я любові до Батьківщини та до всіх моїх рідних і близьких. Проведи мене своєю правицею дорогами життя, охорони мене від усякого зла, скеровуй усі мої шляхи в напрямку твого Царства миру та справедливості.
    Бо ти, Боже, − дорога, правда й життя, і Тобі славу возсилаємо, Отцю, і Сину, і Святому Духові, нині, і повсякчас, і на віки вічні. 
Амінь.

Молитва артилериста

      До тебе, всемогутній вічний Боже, сотворителю неба і землі, я смиренно підношу моє серце. Благаю тебе, Владико, скріпи серце моє, щоб було воно міцним, як міць наших гармат, щоб руки мої були сильними, як грізна потуга наших батарей.
     Дозволь, щоб у час бою душі наших праведних спочилих оточували нас своєю присутністю, і запали в серці моєму чисте полум’я, що просвітлювало б глибину мого духу та сповнювало б мене щирою радістю жертовності та посвяти у справі захисту рідного народу. Заступи, спаси, помилуй і охорони, Боже, мою сім’ю, моїх рідних і друзів, увесь наш народ і нашу Батьківщину.
    Бо ти – Бог, що милує і спасає, і тобі славу підносимо(возсилаємо), Отцю, і Сину, і Святому Духові, нині, і повсякчас, і на віки вічні. 
Амінь.

Молитва десантника

   Всемогутній вічний Боже, Сотворителю неба і землі, поглянь милостивим оком на нас, твоїх вірних синів і доньок, що, виконуючи наш обов’язок, поринаємо в небесну блакить. Пошли, молимо, святого архистратига Михаїла, провідника твого ангельського воїнства, щоб був нам опікуном і охоронцем. Наповнюй, Господи, простір наших куполів і неси нас на крилах твого вітру. Могутньою твоєю десницею оберігай нас у повітрі та підтримуй під час приземлення. Даруй, щоб віра наша завжди залишалася світлою, як світлість наших куполів, а наша мужність нехай залишається такою ж неприборканою, як вітер, що їх несе по небу. Складаємо наше життя в руки твої, Господи. Будь нам ласкавим пристановищем по всі дні життя нашого.
   Бо твоя є влада, і твоє є Царство, і сила, і слава Отця, і Сина, і Святого Духа, нині, і повсякчас, і на віки вічні. Амінь.

Молитва зв’язківця

   Всемогутній Боже, ти, що своєю незбагненною мудрістю та любов’ю керуєш Всесвітом, вислухай смиренну молитву нашу та будь милостивий до нас. Дай нам вірно служити Батьківщині, завжди залишаючись благовісниками надії та радості, знаряддям миру і любові. Повсякчасно захищай нас від усякого зла та небезпек. Благослови миром глибоким наші родини та всіх наших друзів. Будь нам завжди прибіжищем і скелею нашого спасіння.
   Бо ти святий, Боже наш, і тобі славу возсилаємо, отцю, і сину, і святому Духові, нині, і повсякчас, і на віки вічні. Амінь.

Молитва танкіста

   До тебе, всемогутній Боже, Владико неба і землі, возсилаємо наші смиренні молитви. Господи Вседержителю, ти, якого слухаються сонце палаюче та небесні простори, могутні вітри та морські безодні, благослови нас на віддану службу рідному народові, щоб ми грізною нашою бронею захищали рідних і близьких, щоб вогнем і сталлю стояли на варті миру та спокою нашої Вітчизни, відганяючи від її кордонів усякий лихий задум. Боже слави, благослови нас і нашу Батьківщину, благослови та захисти всіх, хто дорогий нашим серцям. У руки твої складаємо життя наше, бо ти милуєш і любиш людей, і тобі славу возсилаємо, Отцю, і Сину, і Святому Духові, і нині, і повсякчас, і на віки вічні. 
Амінь.

Молитва курсанта

   Всемогутній Боже, моє життя є цілком у твоїх руках. Бережи його від усякого зла. Просвітлюй світлом твоєї мудрості стежки моїх курсантських днів. зрости в душі моїй глибоке усвідомлення відповідальності перед тобою, моєю державою та моїм народом. Дай мені справжню покору, щоб, глибше пізнаючи себе, я міг підніматися понад мої людські немочі. Дай мені відвагу бути до кінця вірним моїм обов’язкам. Допоможи мені, Господи, ніколи не заплямувати своєї честі.
    Зроби з мене, мій Боже, вірне знаряддя твого миру. Провадь мене протягом кожного дня моєї служби та керуй моїми думками, словами і вчинками, щоб я завжди був готовий чинити твою святу волю.
   Допоможи мені твоєю благодаттю стати вірним і відданим захисником Вітчизни. 
Амінь.

Молитва рятівника

     Предвічний Боже, ти, що так сильно полюбив світ, що й сина свого єдинородного дав для спасіння людського роду, даруй мені, прошу тебе, силу духу та відваги, милосердя та співчуття стосовно всіх, хто потребує моєї допомоги.
    Допоможи мені з гідністю виконувати мій обов’язок захисту та порятунку людського життя. Оберігай мене від усяких загроз. Хорони під час усіляких небезпек. Незламною силою твого милосердя утверджуй мене в щедрому служінні моїм братам і сестрам, щоб я міг завжди залишатися слухняним заповіді твого возлюбленого сина: «немає більшої любові, коли хто кладе життя своє за своїх друзів». Повсякчас благословляй мене на всіх дорогах мого життя, бо ти щедрий і милостивий Бог наш, і тобі славу возсилаємо, отцю, і сину, і святому Духові, нині, і повсякчас, і на віки вічні. 
Амінь.

Молитва прикордонника

   Боже, Сотворителю(творче) Всесвіту, що прокладаєш межі морем та визначаєш земні рубежі, споглянь своїм всемилостивим оком на мене, твого смиренного слугу, та обдаруй моє життя щедрістю твоєї милостивої присутності. Дай сили та завзяття боронити цілісність моєї Батьківщини, чистим і жертовним серцем несучи вірну службу рідному народові. Оберігай мене від усякого зла душевного та тілесного, обдаруй здоров’ям і миром, дозволь завжди та в усякому місці щиро прославляти твоє пресвяте та величне ім’я Отця, і Сина, і Святого Духа. 
Амінь.

Молитва працівника пенітенціарної служби

Боже всякої справедливості та невичерпне джерело усякого милосердя, ти, що невтомно тримаєш широко розпростертими свої обійми, як люблячий Батько, завжди очікуючи повернення заблуканих синів і дочок. Господи, ти, що ніколи не вагаєшся залишити дев’яносто дев’ять овечок, щоб відшукати ту одну, що віддалилася від твого стада. Молю тебе, всемилосердний Боже, лікарю душ і тіл, дозволь мені бути знаряддям зцілення для всіх довірених моїй опіці. нехай моя служба твоїм синам і донькам, зраненим гріхом і відчаєм, стане виявом твоєї любові до впалого людства. Ти, що хочеш, щоб усі люди спаслися, дозволь і мені бути твоїм вірним слугою та співпрацівником у справі спасіння людського роду. Бо ти – Бог Благий і Милосердний, що не шукаєш смерті грішника, але бажаєш, щоб всі прийшли до пізнання істини, і тобі славу возсилаємо, Отцю, і Сину, і Святому Духові, нині, і повсякчас, і на віки вічні. Амінь.

Молитва правоохоронця

   Всемогутній вічний Боже, Сотворителю неба і землі, подателю життя та всього блага, джерело миру та спокою у Всесвіті та просторах людської душі, звертаюся до тебе зі смиренним та повним довіри серцем. Благаю, просвіти мій розум і всі мої почуття, щоб я міг впевнено та відважно стояти на захисті одвічних цінностей твоєї мудрості, справедливості й твого милосердя у нашому суспільстві. Допоможи бути вірним охоронцем спільного блага та щедрим захисником людської гідності. Дай мені у всіх труднощах та випробуваннях щоденної служби ніколи не втратити здатність розпізнавати твій образ і твою подобу в моїх братах і сестрах, зокрема в найслабших і в тих, хто потребує твоєї особливої підтримки. Дозволь мені завжди залишатися вірним знаряддям твого миру, твоєї справедливості, твого милосердя.
    Бо ти – Бог, що милує і спасає, і тобі славу возсилаємо, Отцю, і Сину, і Святому Духові, нині, і повсякчас, і на віки вічні. 
Амінь.

Молитва за мир

   Господи Ісусе Христе, Царю миру, до Тебе звертаємо наші серця, стривожені загрозою жорстокої війни. До тебе, Боже милосердя, кличемо з глибини душі: відверни від нас цей дошкульний удар! Тебе, спасителю наш, благаємо: дай цілому світові та всім людям твоїм мир і спокій. з твого пресвятого серця вилив ти любов святу на весь світ, щоб між людьми зникла всяка незгода і царювала сама лише любов. Коли ти перебував на цій землі, серце твоє з такою великою ніжністю відчувало всяку людську нужду. надихни, отож, володарів і їхні народи бажанням миру. Нехай зникнуть роздори, що порізнили дітей одного небесного Отця. Згадай, Ісусе, що за ціну крові своєї ти зробив їх братами. Колись з любові ти вислухав благання святого Петра про допомогу: «рятуй нас, Господи, бо гинемо», – і звелів розбурханим хвилям моря заспокоїтися та подав тишу. Змилосердся нині над нами і вислухай молитву нашу. Прости нам прогрішення наші добровільні й недобровільні. Мир світові твоєму даруй, благовірному народові нашому, правлінню і всім людям твоїм.
   Бо всяке благе даяння і дар з висоти сходить від тебе, Отця світла, і тобі славу віддаємо, Отцю і Сину, і Святому Духові, нині, і повсякчас, і на віки вічні. Амінь.
   Стривожений жорстокістю, війнами та лихими вістками цілий світ. Всі народи прибігають до Твоєї любові, Боже, як до останнього пристановища. До тебе, Боже милосердя, зовемо з глибини душі: змилосердься над нами. Тебе, Царя миру, благаємо, дай світові цей великий дар миру. З Твоєї благодаті просимо за людей, серця яких сповнені ненавистю і готові до пролиття крові, – благодаттю твоєю переміни їх на серця любові та співчуття. Змилосердься над батьками і матерями, що очікують із війська своїх синів, не дозволь дітям залишатися сиротами. надихни уряди держав та народи бажанням миру, щоб відійшли всі роздори, які ділять народи, а твоя всепереможна любов нехай всіх поєднає. Амінь.

Молитва під час бойових дій

    Преблагий Господи Ісусе Христе, образе згоди і спокою! У покорі припадаю перед тобою і молю тебе: відверни від нас нещастя та недолю теперішньої війни; утихомир незгоду і ненависть володарів, що нині супроти себе неприязно стоять. Поєднай їхні серця дружньою любов’ю і бажанням справедливості, щоб за їх прикладом нині між собою ворожі народи, як твої діти, огорнули себе щирою любов’ю, жили мирно і в згоді на цій землі і стали достойними тебе тут і в Царстві небесному величати. Амінь.

Молитва перед боєм

Боже, Володарю життя і смерті, ти від дитинства дотепер охороняв мене і зберігав від усякого зла. твоя мудрість і доброта відлічили час мого життя. ти моя надія і допомога, в твої руки віддаю життя своє. Молю тебе! Дай мені сили в боротьбі, мужності й чесності, як належить доброму воїну. Дай нашим командирам мудрість військову, вінчай їхні наміри великим успіхом, дай моїм товаришам відвагу й хоробрість, а всьому нашому війську – славну перемогу!
   Під твоєю охороною, всемогутній Боже, нічого не боюся і уповаю на волю твою святу. 
Амінь.

Псалом 90

Ти, що живеш під Всевишнього покровом, що у Всесильного тіні перебуваєш, скажи до Господа: «Моє пристановище й моя твердиня, мій Боже, на Котрого я покладаюся». Він бо спасе тебе від сітки ловця і від погибельного мору. Він тебе покриє крилами своїми, і ти втечеш під його крила; Щит і забороло – його вірність. Ти не злякаєшся ні страху вночі, ані стріли, що вдень літає, ані чуми, що в пітьмі блукає, ані зарази, що нищить опівдні. Нехай і тисяча впаде біля тебе, і десять тисяч праворуч від тебе, – до тебе не підійде. Ти очима лиш споглянеш і кару грішників побачиш. Бо Господь – твоє пристановище, Всевишній – твій захист. Ніяке лихо до тебе не приступить, ніяка кара не підійде близько намету твого. Бо ангелам своїм Він повелить про тебе, щоб берегли тебе на всіх твоїх дорогах. І на руках тебе носитимуть, щоб не спіткнулася нога твоя об камінь. На гаспида та змія будеш наступати, розтопчеш лева й дракона. Тому що Він явив свою любов до мене, я його врятую; я вивищу його, бо знає моє ім’я. Взиватиме до мене, і я озвуся до нього; я буду з ним у скруті, я визволю його і його прославлю. Довгим віком його обдарую і явлю йому моє спасіння.

Молитва на всяке прохання

   Поглянь, Владико Людинолюбний, милостивим твоїм оком на мене і вислухай мої молитви, що їх з вірою приношу, бо Сам ти сказав: «Усе, що молячись просите, віруйте, що одержите, і буде вам», – і ще: «Просіть, і буде вам дано». Тому і я, хоч і недостойний (недостойна), надіючись на милість твою, прошу: дай благодать твою мені, прости мені мої гріхи, крий мене від усяких ворогів, видимих і невидимих, охорони від усякої напасті, біди й смутку, охорони від хвороби і всякого болю та дай мені здоров’я і мирне життя, щоб славив (славила) я ім’я Твоє святе, Отця, і Сина, і Святого Духа, нині, і повсякчас, і на віки вічні. 
Амінь.

Молитва матері військового

    У Твої руки, Боже, поручаю сьогодні всіх тих, хто стоїть на захисті миру та добробуту нашої Вітчизни. Дозволь їм завжди відчувати твою близьку присутність у щоденних клопотах військової служби. Дай їм відвагу бути сміливими визнавцями віри у Христа розп’ятого та воскреслого і мужньо боротися під його стягом проти гріха та всілякого зла.
   Почуй, Господи, молитву матері та захисти цих дітей твоїх щедрою небесною благодаттю, щоб вони, охоронені від усякого зла, могли постійно сповнятися святим твоїм Духом, аж доки не досягнуть порогів твого небесного Царства.
   Підтримай обтяжених, підніми пригноблених, розвесели засмучених, зціли недужих, просвіти заблуканих, вічний упокій даруй, Господи, тим, які вже відійшли від нас. Бо ти – Бог, який милує і спасає.
 Амінь.
   Пресвята Богородице, Мати Христа і Мати Церкви, почуй сьогодні мольбу серця матері, яка до тебе прибігає.
    Прийми під свою ласкаву опіку синів і дочок твоїх, які служать справі миру та захисту Вітчизни, покрий їх своїм омофором, захисти від грішних задумів лукавого, допомагай їм вистояти під час спокус, щоб вони ставали переможцями гріха та гідними воїнами Христовими. Неустанно заступайся за них, всеблага Діво Маріє, перед сином твоїм, Господом нашим. Випроси їм здоров’я тілесного та прощення всіляких провин, духовної радості та сили. Бо ти – Мати Христа, Царя і Бога нашого, наша заступниця та ласкава розрадниця.

Молитва дружини військового

Всемилосердний вічний Боже, ти, що з двох твориш одне ціле і не баришся благословляти подружжя твоїми щедрими благодатями, я, твоя смиренна слугиня, здіймаю сьогодні свої руки як свідчення вірної любові в молитві за чоловіка, що ти мені його дарував. охорони його від усяких небезпек душі і тіла, допоможи мені бути опорою в усіх щоденних випробуваннях його служби. Господи, нехай ворог ніколи не розлучить нас своїми підступними задумами, щоб нашою вірністю одне одному ми завжди залишалися щирими свідками твоєї невичерпної любові до людської сім’ї.

Молитва воїна за родину

   Тільки на Тебе, мій Боже, залишив (залишила) я вдома тих, кого люблю і для кого живу. Будучи далеко від них, молю тебе, милосердний отче, будь для них найкращим батьком і покровителем. Допомагай їм у житті, силою своєю скріпляй у боротьбі, благослови їх входи і виходи, і вдень, і вночі охорони їх душу і тіло. Бо на тебе уповаю і тобі славу, подяку і поклін возсилаю. Амінь.

Молитва за український народ

    Просимо тебе, Царю небесний, Духу правди, любові й справедливості, до тебе підноситься наша молитва: зігрій і просвіти наші уми й серця, покажи нам правильну дорогу в нашій праці, для добра нашого народу, благослови наш труд і подай нам братню єдність у всіх наших зусиллях для нашої Вітчизни й народу та для нового розквіту Христової Церкви в Україні. 
Амінь.

Військова присяга

    Я, ім’я та прізвище, вступаю на військову службу і урочисто клянуся народу України завжди бути вірним і відданим йому, сумлінно і чесно виконувати військовий обов’язок, накази командирів, неухильно дотримуватися Конституції та законів України, зберігати державну та військову таємницю. Я клянуся захищати Українську державу, непохитно стояти на сторожі її свободи і незалежності. Я присягаю ніколи не зрадити народу України.
***************************************************
СТАРОВИННИЙ ПРАВОСЛАВНИЙ
ЧИН ОСВЯЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЗБРОЇ


Священик: Благословенний Бог наш завжди, нині і повсякчас, і на віки віків.

Люди: Амінь. 
Слава Тобі, Боже наш, слава Тобі.

Молитва Святому Духу

Царю небесний, утішителю, Душе істини, що всюди є і все наповняєш, скарбу добра і життя подателю, прийди і вселися в нас, і очисти нас від усякої скверни, і спаси, благий, душі наші.
Святий Боже, святий кріпкий, святий безсмертний, помилуй нас (3).
Слава Отцю, і Сину, і Святому Духові, і нині, і повсякчас, і на віки віків. Амінь
Пресвята Трійця, помилуй нас; Господи, очисти гріхи наші; Владико, прости беззаконня наші; Святий, пробач і зціли немочі наші імені твого ради.

Господи, помилуй. (3)

Слава Отцю, і Сину, і Святому Духові, і нині, і повсякчас, і на віки віків. 
Амінь.

Отче наш

     Отче наш, Ти, що є на небесах, нехай святиться ім’я Твоє, нехай прийде царство Твоє, нехай буде воля твоя, як на небі, так і на землі. Хліб наш щоденний дай нам сьогодні; і прости нам провини наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим; і не введи нас у спокусу, але визволи нас від лукавого.

Священик: Бо Твоє є Царство,і сила,і слава Отця і Сина і Святого Духа, нині і повсякчас і навіки віків.

Люди: Амінь. 
Господи, помилуй. (12)

Прийдіть, поклонімося Цареві нашому Богу.
Прийдіть, поклонімося Христові, цареві нашому Богу.
Прийдіть, поклонімося і припадімо до самого Господа Ісуса Христа, царя і Бога нашого.

Псалом 34

Господи! Будь Суддею тих, що змагаються зі мною, і побори тих, що бажають побороти мене. Візьми зброю Твою і щит і стань на поміч мені. Вийми меч і загороди дорогу тим, що переслідують мене. Скажи душі моїй: «Я твоє спасіння». Нехай осоромляться ті, що шукають душу мою. Нехай повернуть назад і покриються безчестям ті, що задумали зло проти мене. Нехай стануть вони, як той порох, перед вітром, і ангел Господній нехай прожене їх. Нехай дорога їхня буде темна і слизька, і ангел Господній нехай переслідує їх. Бо вони без вини таємно поставили сітки свої на мене, викопали яму для душі моєї. Нехай же несподівано прийде загибель на нього. І сітка, що він таємно на мене поставив, нехай уловить його, і в ту яму нехай сам упаде, на свою погибель. А душа моя буде радіти у Господі, буде втішатися спасінням від Нього. Всі кості мої скажуть: «Господи, хто подібний до Тебе? Ти визволяєш слабкого від сильного, бідного і вбогого - від гнобителів його». Стали проти мене свідки неправедні; про те, чого не знаю я, вони допитують мене. Віддають мені злом за добро, осиротили душу мою. Я ж, коли хворіли вони, одягався в одежу скорботи, смиряв постом душу мою, і молитва моя від серця мого не спинялася. Наче за приятелем або за братом своїм я побивався, ходив, сумуючи та плачучи, наче за матір’ю. А вони з нещастя мого радіють, збираються та радяться, як збільшити рани мої, ганьблять мене, не знаю, за що; спокушаючи, насміхаються, скрегочуть на мене зубами. Господи, чи довго будеш дивитися на це? Одведи душу мою від злочинства їхнього, від левів - самотню мою. Я буду прославляти Тебе на великих зібраннях, серед численних народів буду хвалити Тебе, щоб не торжествували наді мною ті, що ворогують проти мене даремно, не переморгувалися очима своїми ті, що ненавидять мене без вини. Бо не про мир говорять вони, а проти мирних землі складають свої замисли. Розширюють на мене уста свої і кажуть: «Добре, добре, бачили очі наші». Ти бачив це, Господи, не мовчи. Господи, не віддаляйся від мене. Встань, Господи і заступись за правоту мою. Розбери тяжбу мою, Господи мій і Боже мій! Розсуди мене, Господи, за правдою Твоєю, щоб не величалися вони наді мною. Щоб не говорили в серці своїм: «Добре, цього ми бажали». Щоб не сказали: «Ми поглинули його». Нехай постидяться й осоромляться ті, що радіють з мого нещастя. Нехай покриються соромом і ганьбою ті, що вихваляються проти мене. І нехай радуються і веселяться ті, що співчувають правді моїй. І нехай завжди кажуть: «Який величний Господь, що бажає миру рабові Своєму!» А язик мій буде звіщати правду Твою та прославляти Тебе по всі дні.

Диякон: Господу помолимося.

Люди: Господи, помилуй.

Священик читає молитву над зброєю:
    Господи Боже наш, Боже сил, міцний в міцності, і непереможний у змаганнях, юнакові Своєму Давидові в давнину надавши дивну силу для перемоги над поганим гнобителем Голіафом, Ти і сьогодні прихильно прийми смиренні благання наші: на цю зброю воїнів українських Твоє небесне благословення подай рабам твоїм, захисникам землі Української, щоб її носити для захисту Церкви Твоєї, богобереженої країни нашої України, захисту українських дітей, старих, немічних і жінок. Зроби так, щоб для всякого ворога землі української і народу її, була зброя ця жахливою і страшною, і завжди непереможною в славу Твою. Бо Ти є сила і затвердження наше і Тобі славу віддаємо, Отцю, і Сину, і Святому Духові, нині і повсякчас, і на віки віків.
Люди: Амінь

Після цього священик тричі окропляє зброю освяченою водою та промовляє
Священик: Благословення Бога в Тройці святій прославленого, Отця, і Сина, і Святого Духа, через окроплення цієї освячені води, зійде і перебуває на цій українській зброї непереможна сила Духа Святого, і на тих, що носить її українських захисниках правди Христової. Амінь.

   Після цього священик окропляє освяченою водою вояків та промовляє
Священик: Нехай наповняться мужністю серці ваші, і перемагайте всіх ворогів землі Української й народу її, маючи завжди надію на Господа.

Комментарии